Nu är jag vaccinerad mot nöffnöff sjukan !

Vid ca 18.30 befann jag mig på vårdcentralen & fick mig en spruta.
Sköterskan prata lite & var jättetrevlig, min bm var också där haha &
sa att jag inte kom undan ;) Men all nervositet att det skulle göra ont var förgäves.
Det kändes INGENTING & nu är jag inte det minsta öm faktiskt.
Visserligen kan det komma imorgon men det är en annan femma.
Fick sitta kvar 10 min efter så man inte får en allergisk reaktion eller säckar ihop eller vad det var.
Dock är det oklart om man ska ta en andra dos eller inte & sköterskan sa att dom har inte fått besked
om det eftersom det är lite snack om det behövs eller inte så jag får väl hålla utkik på vad som beslutas.
Efteråt åkte vi till Chornelya & Niclas & drack lite kaffe sen övergav vi dom vid 8
för Ängla var trött & det var dags för sängen & jag ska försöka komma vidare i pluggandet.
Går inget vidare & jag har nog aldrig varit så usel på att plugga i hela mitt liv !!!
Men det handlar väl om att jag har prestationsångest och istället låser sig allt.
Imorgon får vi se om jag har feber & är halv död men det tvivlar jag stark på.
Hoppas verkligen inte det för då måste ju maken min vara hemma med Snoris
för jag är redan halv handikappad av illamåendet & kräkandet så lite till på det så är det inte roligt.
Men nog om det, är glad att jag valde att ta vaccinet trots jag var säker på att INTE ta det.
Men efter att ha tagit mitt förnuft till fånga & börjat tänka efter så känns det jättebra att ha gjort detta valet !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?