Nu är slutprovet klart !

Skickade precis in slutprovet & jag började vid 19.00 så det tog sin lilla tid & kunde inte svara på 2-3 frågor eftersom det var så jäkla konstigt formulerat så jag orkade inte ens bry mig om att läsa om dom efter 10e gången.
Men nu är det gjort & jag har gjort mitt bästa, men förväntar mig inte att det är godkänt faktiskt.
Kändes inget bra alls & hela kursen är apa så vi får väl se.
Jaja, annars har jag inte gjort annat denna Fredagskväll.
Linn är här också hemkommen från Egypten & allt :)
Men hon sover nu så jag får se till att kompensera tiden jag inte kunde ge idag imorgon.
Vi ska till Väla & bland annat titta när min lillasyster uppträder med en dansgrupp hennes
tränare har också. Ska bli jätteroligt, hon är grym ju :D
Ska även se till att gratulera min syster som fick sitt körkort idag, hon kom förbi
på lite kaffe & Ängla mys haha. Seriöst hon behöver inte se sin gudmor på hundra år men varje gång hon kommer så är hon lika glad för att hoppa upp famnen, det fungerar inte hos någon annan kan jag ju säga.
Sen får jag gratulera Chornelya & Niclas som fick plus på stickan idag, hon har redan avslöjat på sin blogg så då får jag allt skriva ett grattis här också. Haha ungefär 1 mån som kommer skilja på våra knoddar i magen !
Yes, nu ska jag sätta mig med min man & mysa lite framför tvn innan det blir krypa ner i sängen !








Postat av: Mother, Married &Twenty

sv: Ja precis, sen jag blev mamma har jag börjat få väldigt höga krav på mig själv, men det är ju som du säger att man får försöka tagga ner lite och faktiskt låta dem ha lite tråkigt emellanåt :)

2009-11-21 @ 13:00:17
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad har din vän för bloggadress? Vore kul att kika in :)

2009-11-23 @ 22:38:43
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?