Potatismos ..

Nu ska jag försöka få i mig lite middag som kommer bestå av potatismos, ketchup & en jävla massa citron .
MUMS !
Har inte hänt mycket, är rent slut & jag längtar tills energin kommer tillbaka.
Haha, skriver lite mer sen , vattenkokaren var klar nu .








Postat av: sussi

heej jag mår med dåligt av min graviditet jag mår fan illa varje dag kan ine få i mig mat och är helt orkeslös men jag är bara i 8 veckan nu och hoppas det ska gå över iallafall mvh en blivande mamma

2009-11-10 @ 15:50:59

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?