Samhällskunskap ...

Okej , dagen har varit hemsk, mått så jävla dåligt så det finns inga ord !
Fått i mig lite knäckebröd & glass idag så magen har fått behålla lite :)
Nu sitter jag & pluggar samhällskunskap & det är faktiskt ett intressant ämne
man kan lära sig mycket av ! Ska strax skriva lite på uppgiften men först ska
jag läsa dom sista sidorna & gå igenom alla anteckningarna jag gjort.
Ikväll känns det som lite kan bli gjort, mer än jag kunnat åstadkomma på ett tag
vilket resulterar till ett icke godkänt i Svenska B men jag har möjlighet att komplettera
så jag valde att helt enkelt inte lägga mer energi på det & fokusera på att må lite bättre
& nya tag på denna kurs.
Men det känns som världens misslyckande & jag mår inte alls bra över att kursen fick
bli lidande pga jag är gravid, hallå jag är gravid & ska inte behöva gå runt & vara som en zombie.
Men skit nu i det, ska fortsätta plugga så jag blir färdig ikväll !








Postat av: Sandra

Ush låter jätte jobbigt, kommer ihåg själv förra året när jag gick i skolan och va gravid, hur liande alla mina kurser blev och så sjukt dåligt jag mådde, men hoppas du snart mår bättre, men tyvärr så brukar de väl hålla i sig :/.

2009-11-27 @ 10:54:08
Postat av: Therése

You go girl!! ^^

2009-11-27 @ 12:56:40
URL: http://tstruwe.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?