Söndag & farsdag.

Idag har vi haft jättemysigt hela dagen :)
Vi åt middag hemma hos svärfar & hans sambo & så var det lite fler folk där också.
Åt kalkonmiddag & det satt gott i magen kan jag lova & så god kaka efter !
Kom hem lite efter halv 9 & Ängla somnade redan i bilen så det blev bara att lägga henne i säng
& så hamnade man framför datorn.
Ska plugga lite innan vi ska lägga oss.
Imorgon kommer mamma vid 12 eftersom hon ska passa Ängla medan jag är hos barnmorskan
på hälsosamtal sen ska jag ringa min lärare & ha betygsamtal tänkte jag.
Lär få blackout & inte kunna det minsta men ja, det återstår att se.
Nej nu orkar jag inte blogga mer faktiskt, hörs imorgon!









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?