TEDDY-besök

Får kanske skriva lite hur dagen har varit hur tråkigt det än kan vara att läsa ;)
Min mamma har varit här på lite kaffe, sen trillade Chornelya & NovaLee in & ett tag efter
kom Barbro med sin son Hampus. Älsk fick agera lektant medan vi drack lite kaffe & tjöta.
Sen vid halv 3 åkte vi på TEDDY-besöket & blodproverna från sist var bra & så.
Gick igenom det vanliga & sen var det dags för blodprovet, jävlar vad galen hon blev, eftersom jag sitter med henne i knäet & får hålla henne & en av sköterskorna håller armen & en annan sticker tycker hon det är jättejobbigt.
Men efter en stund var allt bra igen & idag fick hon ett badlakan som present (man får något varje gång).
Hon slocknade rätt snabbt vi kom hem & har varit lite små gnällig men det är sånt man får räkna med.
Imorgon ska vi på 1 års kontrollen också, stackars tös för imorgon är det 2 sprutor som gäller.
Men dom brukar gå jättebra så det är jag inte oroad över !
Ska även komma ihåg att göra matdagbok i 3 dagar framöver & skicka in.
Ja just det, igår var vi iväg & fixa håret så nu har jag axellångt hår, snedlugg, mörkt hår med röda slingor
& mina mohammed till ögonbryn är bortplockade :D
Bild kommer väl imorgon för jag är för trött för att pilla med det nu .
Min dator har även hunnit krascha en sväng så hela mitt skolarbete är borta
så nu har jag en helvetes vecka för att hinna göra två veckors arbete till på Fredag !
Uuuh , skjut mig!

Nu ska jag sova så jag tackar för mig .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?