Ullared imorgon !!

Igår somnade jag vid 9 tiden redan, tänkte lägga mig & vila lite men vaknade först i morse,
inte det smartaste draget av mig eftersom jag missade att skriva klart uppgiften i samhällskunskapen,
missade göra både närvaro och delprovet så det har jag precis gjort & ska skriva uppgiften så den
blir inskickad.
Idag städade jag på förmiddagen, skura ner hela toaletten & allt annat skit som måste göras
sen åkte vi till älsk´s mormor & hälsade på. Ängla lekte med hunden & busade runt lite.
Linn gick över till älsk´s kusin som är ungefär i samma ålder & lekte med henne.
Sen blev det en runda på Citygross återigen sen hem.
Har pluggat & satt upp lite ljusstakar & så .
Imorgon ska vi lämna Ängla redan vid 6.30 hemma hos mina päron,
sen hämta upp Syster yster & sen vidare till Ullared :)
Handla julklappar & lite kläder & allt annat roligt man kan hitta där.
Nu ska jag gräva ner mig i pluggandet igen & göra lite nytta.








Postat av: carolin

ja precis. men det finns alltid folk som ska klaga så om jag hade skrivit theo va sen med det hade dom nog fan klagat på att jag va en dålig mamma för jag skrev så. men palla bry sig. men klart man blir jätte glad när man får höra sånt :)

2009-12-02 @ 08:07:43
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?