Vi är på tjocken tillsammans.

Danne är makalös, han är mer gravid än mig just nu om man ska se över hans sug efter precis allt.
Jag känner inget begär som jag gjorde med Ängla men min man, jodå hans dille just nu är
sourcream chips ;)
Han var likadan när jag blev gravid med Ängla, direkt så blev han skengravid & hade nästan samma
symptomer som mig. Ett tag var han nästan lika illamående som jag & hade lika mycket humörsvägningar.
Han gick upp lite i vikt också men han gick ju ner allt + lite till sen den fuskisen.
Rätt roligt det där haha.
Jaja, han kan gott behålla alla sina craving & ta mina när de kommer så slipper man det.








Postat av: Bodil

Ååååh, det var nog den vidrigaste bilden jag sett!! Kräkreflexen går på högtryck här hemma!

2009-11-06 @ 23:24:57
URL: http://enmynta.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?