Ängla 1 år , hipp hipp huuurrraaaa !

Idag blir vår lilla tjej hela 1 år , det vill säga att hon inte är så liten längre !
Shit , tiden har sprungit iväg & jag är så lycklig att jag har henne & få se henne växa
upp & bli en självsäker & busig tös .

Dagen började med att vi sjöng för henne & hon fick öppna presenter sen blev det god frukost.
Chornelya & NovaLee kom runt halv 10 tiden & vi var i fullgång med att städa så hon & Linn
blåste upp ballonger & Linn fixa med lite serpentiner.
Vid lunchtid kom mamma + mina syskon & min mormor & kort därefter min pappa.
Sen blev det tårta & Ängla smaska i sig med god aptit , tårtan var jättefin & hade Lilla My på sig.
( Bilder kommer senare )
Ännu mer paket blev det & hon fick en stoor häst, en askungen bil ( sån man sitter på ) , kläder ,
ett piano, en ram & ett halsband. Hon tyckte det var jätteroligt att öppna paket också & fler blir det ju :P

Nu har alla precis åkt & lillan slockna direkt.
Sen kommer Chornelya, Niclas & NovaLee igen, svärfar & hans sambo, Donny & älsk´s farmor.
Ikväll kommer även Johan & Carro :)
Sen blir det mer kalas på Lördag & då kommer det också en massa folk haha.


Dagen har varit jättebra på många vis & Ängla har varit glad & pigg faktiskt .
Så en bättre 1 års dag kunde hon nog inte få & än är inte dagen slut !

Bilder kommer som sagt ikväll för jag orkar inte ta kameran nu.
Men bjuder på en av de första bilderna på Ängla som nyfödd .









Postat av: Pia - Mejas mamma

Grattis Ängla!:D

2009-10-28 @ 15:43:55
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

GRATTIS ÄNGLA :D

2009-10-28 @ 18:49:58
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: carolin

grattis till ängla :) va härlig att hon va på bra humör :)

2009-10-28 @ 20:04:54
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?