Haft full rulle förstår ni !

Igår var Chornelya&NovaLee & Therese&Nea här ett par timmar.
Fikade & tjöta medans barnen lekte .
Sen begav jag & Chornelya oss bort till OJ (glömde självklart avin till ett paket som ska hämtas)
sen en snabbis på Lidl . Sen gick jag & min snorunge oss hem för att börja med lite käk .
Dock kom inte älsk & Johan försen lite över 7 så det blev sen middag .

Idag kom mamma vid 9 med frallor så det blev en god frukost idag.
Sen började vi fixa lite på Änglas rum så nu är det gardiner & hennes leksaker därinne & två mattor
från min lillasyster tillsvidare.
Skötbordet ska nog kastas ut också för det passar inte in riktigt men den får stå där den står
ett tag till . Vi använder aldrig skötbordet eftersom vår ål till dotter vägrar ligga stilla &
dunkar huvudet i hyllorna istället eller river allt som ligger på dom ;)
Sen kom Chornelya & NovaLee & sen syster.
Och vid 3 tiden kom svärmor, Gisela & Donny hit på en snabb fika .
Älsk slutade vid 4 så han var hemma tidigt idag vilket var jätteskönt , just nu är
han iväg med Linn & hennes mamma & fixar pass men så fort han kommer hem blir det att springa
ner till "skafferiet" som älsk kallar det (Vi bor ett par meter ifrån Netto) & kolla på ljusgrejs
till hallen .

Jaha , annars har det inte hänt mycket mer men det har räckt haha.
Ängla sover förtillfället & lär väl vakna närsom & sen ska jag
sätta mig & läsa lite i min bok som jag ska skriva en recention om som är veckans skoluppgift.
Och det allra viktigaste ; Ikväll börjar den nya säsongen av Desperate housewives .

Får skriva mer sen för nu vakna Ängla ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?