Idag börjas projekt fixa lägenhet !





Igår var vi ju på Ullared, hittade en del men ska upp nästa månad också så då blir det lite
mer att handla eftersom det är jul & födelsedagar.
Vi köpte kläder, tavlor, småplock & lite leksaker till Ängla som var tänkt som födelsedagspresenter
men det sprack redan igår då hon fick en av grejerna & idag fick hon resten .
Jaja , inte så farlig bara & köpa lite annat haha .
Hon gillade väl inte riktigt Ullared eftersom hon inte fick springa runt själv utan antingen vagnen eller
i famnen på oss men är vi kom ut första gången fick hon springa av sig lite .
Sen var hon glad en stund till .

Kom hem vid 21-22 tiden eller vad det var & åkte med Chornelya & Niclas hem & titta på film.
Sen bar det hem för att nanna kudde.

Idag har jag pluggat & haft mig , älsk hämtade färgen till lägenheten & blev chockad när vi fick se
kvittot , 7000 kr har dom betalt för att vi ska få färg + tillbehör . Tjena dom som annars är snåla
som in i satan . Men dom är väl glada att dom slipper hyra in folk .
Egentligen skulle vi inte ha färg till köket men det fick vi ändå så varenda rum utom dasset blir ommålat.
Alla snickerier också ( dörrkarmar, innuti kökskåpen mm ).
Riktigt nääjs med andra ord.
Johan har också varit här idag så han har hjälpt älsk & måla i Änglas rum .
Och precis målades andra omgången men vilken skillnad det blev !
Så Ängla kan nog flytta in på söndag för imorgon ska det ställas in möbler & montera ihop bokhyllan.
Jaha , annars har det inte hänt mycket idag.
Linn & hennes mamma har varit här på en kopp kaffe .

Ängla somnade i stort sett på golvet för ett tag sedan men yrvaken reste hon sig & hoppa upp till mig.
Så nu sover hon gott för natten & jag ska snart hjälpa älsk att få bort den hemska bården i hallen så vi kan börja måla antigen ikväll eller imorgon .
Det är ta mig fan den fulaste hall jag någonsin skådat i färger ( kanske för det ser smutsigt ut ?)

Jaja , nej nu ska jag avsluta detta inlägget som är lika tråkigt som alla andra inlägg från mig på senaste:P

Ni ska få lite före bilder på hallen med & utan bården sen när det är färdigmålat lägger jag upp en också såklart.
Men så ni förstår hur ILLA det är !

Andra bilden är utan bård & ni ser ju själva att det är ingen vacker syn :P
Men sen kommer det bli perfekt :D









Postat av: Lisa

Nu när hon äntligen kan använda benen är det klart att hon vill det, hahaha ;D så söt!



Kul att ni hittade lite skoj :)

2009-10-03 @ 00:22:30
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Fin blogg :)

2009-10-06 @ 19:26:28
URL: http://eekk.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?