"Jag svär livet blir bättre när man vet vart man ska"

Saknaden är jävligt tung just nu .
Ett par rader från min bror så sätts det igång igen , jag saknar så det gör ont !
Usch , snart 1 år sedan jag fick se honom & vem vet hur långt tid det tar innan
jag äntligen kan få ge han en stor kram & få gråta ut i hans armar?
Känns så jobbigt att man inte bara kan ta telefonen & ringa för att höra hans röst.
Shit , trodde inte jag någonsin skulle kunna sakna såhär !

Det är lätt att vara stark utåt men innuti brister det imellanåt & likt förbannad
ska jag låtsas vara något jag inte är just nu .
Men jag har någon spärr & kan inte prata om det med någon för det är MINA tankar & MINA känslor
oavsett om jag har flera i min närhet jag mycket väl kan prata & gråta hos men jag är inte redo än
det är ett känsligt ämne av många olika andledningar så jag blir helt låst .


Ja , detta kanske är ett förvirrande inlägg för många men dom som vet vad det handlar om förstår skitorden kanske . Just nu bryr jag mig inte . Min blogg - mitt ställe att skriva av mig .









Postat av: Lisa

Jag förstår din saknad!



Hoppas att ni får kramas snart! <3

2009-10-07 @ 09:29:39
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Sofia

Finns här alltid för dej gumman oavsett vad! Vet att det ärtufft och prata om och jag vet att du vet att jag finns här om du behöver prata!

Allt för dej hjärtat, älskar dej <3

2009-10-07 @ 16:57:04
URL: http://brunettsofia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?