Kan ni gissa vart vi varit idag ?

Självklart hos de bästa , Chornelya, Niclas & NovaLee :)
Blev kaffe & tjöt & jag somna på soffan en stund men det var verkligen behövligt
När Niclas kom hem från jobbet blev det god mat , stekt potatis & biffar, blev även sockerkaka
till efterrätt & den var supergod.
Efter det hade jag & Niclas krig med vispar, stekspadar & andra köksredskap haha.
Måste sett jävligt roligt ut för det var det, kan lova att man var svett efteråt & nu är man lite öm
på kroppen om man säger som så haha.
Har även kollat på Sökarna , tror det hette så iallfall men den var rätt störd om man säger som så.

Ängla har växlat i humöret en hel del men det beror på för lite sömn &
en tand på gång som har spruckit ut såg det ut som. Och hon är inte att leka med
när det ska komma tänder helt enkelt. Stackarn har bajsat 5000 gånger idag & det som
kommer av det blir irriterad rumpa :/
Men hoppas det är bättre snart.

Just nu sitter jag & halvsover & funderar på att göra lite dippa & tjocka mig med.
Lär bli tidig sänggång även idag & imorgon ska jag & Ängla vara hos Chornelya vid 11 &
så skulle Carolin & Theo också komma :D

Älsk ska till läkaren & Niclas skulle väl också med så dom får roa sig på egen hand.
Sen blir det nog en runda & handla lite små tjafs.

                                                      Ängla i full gång att äta majskrok :)









Postat av: Zandra

Vilken otroligt söt dotter du har måste jag säga. :D



Jag har spanat runt på din blogg lite och kommer gärna tillbaka :D

2009-10-26 @ 23:06:32
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?