Lowlifes , skaffa ett jobb !

I natt har något gjort inbrott i vår bil , tagit bilstereon, älsk jobb nycklar & gpshållaren(varför?) .
Det är vad vi kunnat se nu iallfall sen märker man väl om det är annat som fattas.
Änglas bilstol är full med glas också roligt värre!
Fattar inte varför man ens tänker tanken om det är värt dom få hundralapparna du får idag
för en stulen bilstero så tycker jag man ska fundera på att skaffa en sysselsättning eller göra brott som lönar sig.
Herregud vilka jävla pundhuvud det finns .
Men vi var inte dom enda som råkat ut för det inatt så det är väl snorungar som haft lite & göra kanske.

Jaja skit i det nu .
Ängla sover & jag ska börja städa precis som varje morgon.
Är kexsmulor överallt efter igår kväll men vågade inte dra fram dammsugaren då ifall Ängla skulle vakna.
Ska ta & diska & ha mig också .
Lite senare kommer Chornelya & NovaLee hit .

Ska sätta fart nu så jag hinner göra lite innan lilltjejen vaknar !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?