Nu så fungerar datorn igen !

Efter mycket om och med så fungerar min dator igen.
Den gav upp helt när jag bloggat färdigt & startat om den för virussökning så
det var bara att inse att den skulle formateras & innan vi hittade skivorna haha.
Min kära man gick igenom flyttkartonger men var säker på att den inte låg i någon
av dom och vem hittade den i samma låda som han redan gått igenom ? Jag !
Men det blev först sent igår kväll så jag hann somna i fotöljer & så fixa min älskling det sista :)

Idag har jag pluggat & lite så, Chornelya & hennes syster har varit här &
snart ska vi & storhandla på City Gross men först ska vi vänta på att Chornelya & NovaLee ska komma.
Sen blir det tacos för vår del ikväll.

Kommer ev. en fortsättning på inlägget jag skrev innan detta eftersom det blev väldigt
konstigt slut haha.

Ha det gott så länge, så hörs vi .








Postat av: Ellenor

Usch vad jobbigt det är när inte datorn/internet funkar. Så är det för mig just nu, så sitter på någon annans internet :p



hur har din dag varit annars? :D

2009-10-23 @ 17:34:48
URL: http://ellenorwestlund.blogg.se/
Postat av: Natha

haha okej, läs här så får du se! http://www.alltombarn.se/barnhalsa/1.29085

2009-10-23 @ 18:35:09
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?