Så var man hemma igen !

Kom hem för en liten stund sedan från Chornelya & Niclas.
Dom bjöd på god mat & gott sällskap .
Ängla har mest skrikigt hysteriskt men efter lite alvedon lugnde hon sig,
har två tänder på gång ( ev. 3) & det gör nog vääldigt ont på henne denna omgången
för såhär hysterisk,arg & ledsen har hon inte varit innan men det hjälpte lite med
en iskall bitring & sen fick det bli alvedon.

Var ju även med Chornelya & NovaLee på babysim, var jätteroligt att se dom små liven
plaska runt & dyka. Efteråt släppte hon av mig här hemma & så var svärfar & min lilla svåger på besök.
Blev en snabb runda på OJ för lite skit & sen hem till Chornelya & Niclas som sagt.

Just nu står min gubbe i duschen & jag glor på datorn, ska käka lite glass sen hoppa i säng.
Min mamma kommer hit med frallor vid halv 9 tiden imorgon :)
Ska väl hinna städa lite innan dess också , jo jag får fan i mig städa varje dag numera.
Dvs både dammsuga,torka av allt, torka golven mm .
Men har man en vilding som kladdar med precis allt så får man räkna med det haha.


Ja just det , idag fick Ängla en overall av mormor&morfar som egentligen var en av henne
födelsedagspresenter men eftersom det är så kallt så passade bra redan nu !
Men vi fick byta till strl 80 för 86 var enorm & hon drunknade i den.
Lägger in en bild på den imorgon .

Nej nu ska jag kika på fejjan lite :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?