Trött & sliten är mitt förnamn.

Jag är så trött & sönderstressad just nu att jag knappt vet vart huvudet sitter.
Idag är första gången på länge jag haft en stund över att bara sitter ner & gör absolut ingenting.
Läste i min Må Bra tidning som damp ner i brevlådan tidigare & det var längesedan jag hade ro
att läsa lite & faktiskt njuta av det.
Jag tål inte stress för fem öre , jag blir som ett kolli i hjärnan & blir helt mysko.

I morse satte jag igång med badrummet & rätt som det var kom Chornelya & NovaLee :)
Så jag tog bara disken & lite så också sen satte jag mig ner & orkade inte göra ett enda städtag till.
Tog en snabbdusch sen gick vi ner på Netto & jag traska hem .
Dom kommer snart igen & sen kommer Johan & Niclas att trilla in på lite mat .

Vi har även konstanterat att vår dotter inte har minsta känsel i händerna eller en enormt
hög smärtröskel för hon slå sig ordentligt utan att yppa ett ord & vi lika förvånade över att hon
har stora blåmärken från ingestans eftersom hon inte gråtit eller så .
Hon kan ta på ugnen utan att bry sig medans vi nästan bränner bort händerna,
hon är rätt listig & ibland hinner hon pilla på ugnsluckan innan vi hunnit ta bort henne.
Jaja, hon är makalös vår lilla tjej haha.

Just nu sover hon gott på pappa i soffan & jag njuter av att se dom så fridfulla.
Åh vad jag älskar dom !

Till Änglas födelsedag blir det en Lilla My tårta :D
Passar utmärkt för Ängla är lika envis som henne haha.

Nej nu ska jag avrunda & jag lär skriva lite mer ikväll .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?