En liten sjukling ;)

Har ingen större ork till att blogga , sönder stressad & mår apa fortfarande.
Ängla snorar & snorar varvat med hosta dock ingen feber tack & lov :)
Men hon har sina små solskens stunder då allt är jättebra.
Hon är en gosunge just nu vilket jag njuter av ordenligt !
Just nu sover hon & jag ska fortsätta läsa .
Min snälla lärare gav mig till Måndag morgon med uppgifterna eftersom
jag känner att jag inte kan göra mitt bästa till på Fredag eftersom Snoris
inte sover som hon ska , är mammasjuk & extremt gnällig .
Jaja , skriver lite mer senare !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?