Flyttstäda vad är det ?

Ojojoj säger jag bara !!!
Jag fick mig en käftsmäll när jag såg lägenheten utan möbler & den s k städningen.
Varenda vägg i hela lägenheten är förjävliga , tapet som är sönderrivna mm .
Men vi fick snällt säga att vi tog den som den var för annars hade vi inte hunnit ut
från den andra lägenheten & städa för då skulle det få bli på Torsdag till 12.00 &
det säger sig själv att det inte går .
Enda ok i hela lägenheten var faktisk kyl,frys & spis.

Jag var gråtfärdig rent ut sagt men idag känns det mycket bättre.
Vi har valt färger vi ska ha så vi ska ringa hyresförvaltaren imorgon så han kan komma med dom.
(hela lägenheten ska målas , alla snickeritjofräs mm & det står hyresbolaget för )

Älsk & Niclas tog de mesta igår & Chornelya hjälpte mig & packa & dona men barnen.
Idag kom hon på förmiddagen & hjälpte mig med att skura ner hela köket mm .
Jag är så tacksam att de finns dom som ställer upp , det är det man har vänner för <3
Utan deras hjälp hade allt tagit hundra år att få allt klart.

Idag har vi köpt ny tvbänk & vardagsrumsbord + små plock & fått upp gardiner sålänge
så nu ser det mycket trevligare ut & golven är rena mohaha.
Imorgon kommer min mamma hit på morgonen & ska underhålla Ängla medan
vi flyttstädar i 3:an & så kommer Chornelya & NovaLee hit också !

Ja , så på detta ska man plugga & ha sig , på Torsdag ska vi åka till Ullared
med Chornelya & Niclas . Det ska målas , spacklas , tapetseras mm så fort som möjligt.
Vi har helt enkelt tagit på oss ett jäkla renoveringsobjekt men lite färg så kommer allt bli perfekt .

I slutet av veckan får nog lilltjejen flytta in på sitt alldeles egna rum .
Hon börjar bli så stooor .


Nej nu har jag inte tid att sitta här ska faktiskt hoppa i säng & få sova ett par timmar
innan det är dags att sätta fart igen .










Postat av: Emma

Du får fösöka se över röran och de och se de fina med de, när ni får färg och möbler där. Du kommer gråta av lycka då :) Men jag förstår chocken för er!



Sv: Vad fräckt! Oki kanske fel ordval men gud så fint och kul! Jag och min sambo funderar med på att försöka hinnan inom ett år, men det är ju så dyrt med bröllop. Och jag vill ju ha lite större eftersom man gifter sig en gång i livet!

2009-09-30 @ 10:44:30
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: LUCY*

Jag är sur & dunderförkyld. D ringde om nycklarna precis och de har inte ens börjat städa. Väntaaar.. Alica har det iaf super hos mormor&helena. Pratade med Alica i telefonen precis <3 Fan vad jag saknar henne <3

2009-09-30 @ 12:29:47
URL: http://lucy.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Bra att dom står för målning och sånt!

2009-09-30 @ 19:43:31
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?