Jag är uttråkad :P

Min unge vill inte leka med mig utan tycker det är roligare att skaka sin flaska
med vatten & gå när hon inte tror jag ser .
Jodå hon gick en bra bit precis & så fort hon såg att jag tittade skyndade hon sig
att gå så hon kunde hålla i sig haha roliga grejer hon har för sig :P
Men hon går mycket på morgonen & när ingen ser enligt henne .

Väntar bara på att älsk ska sluta jobbet men det är ju nästan 1½ timma tills dess :(
Sen tar det en stund & åka hem också .
Jävla apjobb han är .

Hade hoppas på mina papper från skolan skulle komma så jag kunde kika på v
vad som väntas & kanske till & med börja , men inget kom med posten tråkigt nog .

Sov någon timma med Ängla så jag är äckligt pigg medans Ängla är halv slö .
Jaja hon lär sova snart igen så jag får väl passa på & diska & lite så då kanske.










Postat av: Natha

Jo vi har nog alla sådana dagar som man bara önskar att man såg helt perfekt ut. Men man kommer väl alltid ha komplex över något. Först vad jag så inne på att gå ner och när jag kom över de tänkte jag bara på alla bistningar man fått runt dom ofasta brösten t ex :P Men de är väl så de är ;)

2009-09-08 @ 19:59:01
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?