Jogolino & ännu en bissing.

Idag såg jag att en tand är på g i underkäken , förklarar hennes konstiga humör igår
eftermiddag så det var ju skönt , idag har hon varit en gladfis i stort sett hela dagen .
Små stunder hon varit klängig & mammagalen .


Är med i en Buzzador kampanj nu , Nestles Jogolino & tänkte recensera den lite för er !
Åkte förbi Therese & slängde in två förpackningar med olika smaker ( eller hennes sambo fick ta dom haha)
eftersom hon är den enda jag känner men barn från 10 mån & uppåt som är härifrån om man säger.

När vi kom hem fick Ängla smaka en med jordgubb&banan smak & hon älskade den &
åt en hel , jag smakade också & den var supergod & jag hade kunnat käka den likaväl .
Bra smak & bra konsistens som inte bara rinner !
Perfekt eftersom den är helt sockerfri & innehåller kalcium som är viktigt för barn som växer.
För vår del är det jättebra eftersom Ängla gillar yoghurt & vi oftast får ge
turkisk yoghurt med bär eftersom jag gärna inte ger henne vanliga "barnyoghurtar" så denna lär vi
köpa trots att jag kan tycka att 21.90 kr är rätt mycket för 4 små bägare .
Men ni som har barn i 10 mån ålder & uppåt rekommenderar jag den verkligen .
Imorgon ska Snoris få prova banan smaken också så skriver jag vad hon tyckte om den också
så kommer det lite bilder också :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?