Min dotter är tillbaka !

Min solstråle är tillbaka , idag vaknade man av en jätteglad Ängla som
ville gosa & busa innan vi steg upp .
Hon har suttit & lekt utan problem medan jag gjort små saker sedan vi gick upp .
Snacka om underbart !
Eftersom jag har burit henne konstant i stort sett när hon var sjuk så
är hela kroppen mör & öm & även efter helgens packande & donande .
Just nu sitter hon & försöker peta ögonen ur sin docka ;)

Ska snart få i mig lite frukost & kaffe, gick upp lite innan 10 så jag har inte kommit så långt.
Sen ska jag dammsuga lite & torka golvet i sovrummet , sen får det vara bra för idag
med städning , dock blir det ju &  diska sen usch avskyr disk .
Får väl fixa en diskmaskin igen haha.


Nej nu ska jag leka lite med Ängla & slänga på kaffet .








Postat av: carolin

=)

2009-09-07 @ 11:56:15
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Sara&seb

Vad skönt! =) kram

2009-09-07 @ 21:21:10
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?