Snoppar på tvn ..

Jaha, kan ju börja med att berätta om dagen innan jag förklarar rubriken .
Kom ett par & kollade på lägenheten , dom ville ha den tydligen & vi behövde
inte måla om i vardagsrummet trots att färgen är avskavd eftersom vi slet ner
spikar mm rätt oförsiktigt med tanke på att vi förväntade oss att måla om .
Men ja, nu slipper vi förmodligen det om inte fastighetsskötaren har några invändningar.

Strax efter dom gått knackade det på dörren , det var Therese & Nea som tänkte våldgästa
oss med lite fika haha , var trevligt för det var ju ett tag sedan sist.
Sen kom syster också & hälsade på .
När älsk kommit hem & syster åkt så fixa jag lite käk som även Ängla gilla,
dock är hon jättedålig på att äta vanlig mat nu igen men det tar nog några dagar innan
hon kommer på rätt spår igen med maten .

Åkte till mina föräldrar vid halv 9 tiden ungefär för en snabb visit ,
kom hem för en stund sedan & Ängla har busat med mormor, morfar & moster.
Nu ska jag & älsk bara mysa i soffan en stund innan sängen kallar .

Ja just det , just nu är det något program på 3an där en kille provar olika metoder
för att snoppen ska bli större, ser rätt kul ut haha.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?