Vilken härlig morgon !

Imorse vaknade man av att Ängla satt över mig med ett stort leende &
skulle pussas , finns det något bättre att vakna till ?
Älsk lägger alltid henne i vår säng när hon får välling på morgonen ,
sen sover vi ju vidare en stund oftast & så får man vakna till en glad tös :)

Vi har busat & haft oss som vanligt & nu sover hon förtillfället &
jag dricker kaffe & har precis satt i mig två släta bullar som frukost.
Otroligt nog så har jag nog dom värsta matvanorna man kan ha ,
nästan iallfall & går inte upp ett hekto , det gillar vi !

Nu ska jag snart sätta i gång med disken om orken hittar tillbaka ,
diskade inte igår & det innebär överdrivet med disk idag precis som man inte
har bättre saker för sig haha.
Sen blir det ut & gå en runda & så man får lite frisk luft .

Nu ska jag ta lite mer kaffe & läsa bloggar.


Insett att det är halv trist & blogga när man inte kan skiva vad man vill
för det finns nyfikna människor som nästan bor på denna bloggen .
Har man inte gått vidare & accepterat läget efter dessa åren så
är det bara synd om personen ju , men snälla någon ...
Jag är inte dum !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?