18 mån kontrollen igår & sjuka idag . . .

Igår var vi på 18 mån kontroll & Ängla vägde & mätte exakt lika mycket som för 2½ mån sedan så hon är fortfarande 82 cm & väger 10,1 kg. Annars gick allt utmärkt & hon rita & lekte med klossar & sånt som dom ska göra haha. Fick hoppa sprutan eftersom hon snorar & hade feber dagen innan så 5 maj blir det istället.
Snoris gillade inte att gå in hos BVC sköterskan & börja gnälla & ville absolut inte gå in dit när hon såg henne.
Hon förknippar nog det rummet med tråkigheter kanske ? :P
Hon ville minsann in på ÖF istället & ville helst ner i bollhavet.

I dag har min mamma varit här med frukost, mysigt som alltid att ha mamma här på besök, sen blev det en sväng till syster & hälsa på , sen hem & väl hemma la Ängla en spya i soffan men har inte kommit mer efter det så det var nog inget värre än att magen protestera lite ? Hon snorar som en tok än & det gör jag med men annars är det väl helt ok .

Jag blev klar med en av uppgifterna idag också så nu är den kursen ur världen tack & lov , så NU är det bara en kurs som gäller & det är jag tacksam för.
Hade betygsamtal igår också , haha behöver inte gå in närmre på det men fick iallfall betyg i kursen så det är ju skönt för med tanke på att jag inte kom ihåg det minsta så är det rätt illa :P Men har visat vad jag kan under kursens gång så det räcker väl .

Nu ska jag hoppa i säng , blev en snabb uppdatering & något förvirrat också antagligen men så är det när huvudet inte hänger med i svängarna.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?