Det sprutar ord ur munnen på min ängel .

Minst sagt, hon lär sig nya ord och namn på 2 röda ungefär.
De senaste dagarna har hon lärt sig flera namn & ord & vi tycker det är enormt roligt.
Man behöver inte upprepa dom allt för mycket , för hon snappar upp det fort & sen är det som det fastnar direkt.
Hon är duktig vår stora tjej :)

Om 2 dagar är det hennes 1½ års dag , tänk vad tiden gått fort & så mycket som hänt på 1½ år.
Man har sett henne växa och utvecklas från en liten hjälplös bebis till en tjej med skinn på näsan som gärna tar sig an nya utmaningar & lär sig nya saker hela tiden .
Jag är så tacksam för jag har möjligheten att tillbringa mina dagar tillsammans med henne för jag missar ju inget & det är guld värt sen är ju vissa dagar mindre roliga & man bara vill slita håret av sig eftersom hon har en enivshet som inte är av denna värld haha , mycket lik mig som liten tydligen men det låtsas vi inte om ;)

Jag är så stolt över min dotter så det finns inga ord som kan beskriva det & jag älskar henne mer än allt annat på jorden !









Postat av: Sassa

Nu går det fort! Börjar bli läskigt. Seb babblar på sen en tid tillbaka, sätter i hop 2 ord :) Sötnosarna börja bli stor:D

2010-04-27 @ 22:07:05
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?