Fredag , det gillar vi !

I morse vaknade Ängla först vid halv 9 , jag & älsk var dock uppe redan strax innan 8 så vi hann
dricka lite kaffe & tjöta i lugnet här hemma haha.
Nästan precis efter att älsk åkt till jobbet kom mamma med frallor så det blev god frukost men
som vanligt så åt Ängla i stort sett ingenting & skulle dra med sig mormor in & läsa böcker.
Alltid lika trevligt när man har mamma här på besök <3
Ängla har lekt & läst böcker med mormor så hon var trött som bara den i vanligt ordning
så nu sover hon som en klubbad säl & så fort hon vaknat & förhoppningsvis ätit lite ska vi gå till parken & njuta av solen . Får hoppas hon inte slår i halvt ihjäl sig idag haha.
Sen får jag ju skriva att det är superkul att ni är flera som deltar i tävlingen , visste ju inte riktigt hur stort intresset skulle vara :)








Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Klart att jag är med och tävlar! :D

//kram, mia

2010-04-16 @ 11:55:26
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?