Glad påsk på er !

I morse ringde Älsk klocka redan vid 6 , såklart vaknade Ängla till liv eftersom han inte gick upp direkt
vilket ledde till mödarblickar från mig , men tack & lov somnade hon om så vi sov vidare till kl. 9.
Sen har vi bara myst & lekt & nu sover hon så jag sitter med dagens första kopp kaffe, en välbehövlig kopp
kan jag lova !

Ska packa Änglas väska för inatt ska hon sova hos mina föräldrar för dom ville sno henne lite,
så tills imorgon är vi barnlediga , både skönt & jobbigt, kommer sakna ihjäl mig efter min skitunge såklart.
Får se vad jag & Älsk hittar på , blir nog bara en lugn & mysig kväll hemma .

Min pappa hämtar mig & Ängla vid två tiden så jag får snacka lite med min storebror som skulle ringa idag,
sen kommer mannen min & hämtar mig efter jobb .
Lyx idag igen för han slutar redan vid tre :D

Nej nu ska jag inte sitta här & glo utan göra lite nytta , hörs nog lite senare.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?