Här sitter jag & väntar...



Blev lite gap & prostester när Ängla inte fick leka med vattnet mer, men vi både överlevde &
sen blev det bara & lägga en övertrött unge & ringa lite samtal.
Sen kom svärmor på kaffe & hon gick nästan precis & nu väntar jag bara på att Ängla ska vakna
sen ska vi träffa Therese & Nea , blir nog parken & att gå en sväng kan jag tänka mig :)

Är rastlös till tusen just nu & har god lust att väcka mitt lilla monster men det skulle nog sluta med
en sur dam så det hoppar jag nog ;)
Ska dra fram skolböckerna & läsa lite istället.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?