Hej & hå .

Igår eftermiddags gick jag & Ängla ut för att träffa Therese & Nea , blev lek i parken
& lite handling på OJ, sen kom vi hem strax innan halv 8 & då hade älsk också dykt upp :)
Badade Snoris & sen somnade hon gott .
En stund efter trillade C & I & deras lilla tös in , fick gosa bebis också haha aldrig fel ;)
Dom åkte vid 12 sen var det bara att hoppa i säng .

I morse vaknade Ängla på HELT fel sida, vid frukosten skulle hon absolut inte äta något utan drog av pålägget med fingret & bara tyckte allt var pest ungefär så det var bara & göra lite välling & hon åt hyfsat ok ändå så det är skönt. Sen vid 10 somnade vi i vanlig ordning men vaknade redan vid 12 , sen blev det in i duschen & upp till Perslund där vi mötte Chornelya, Niclas & NovaLee.
Blåste så in i helvete så det var inget vidare, kallt är bara förnamnet.
Var där ca 1 timma sen blev det hem & nu sover Snoris sedan 1 timma tillbaka.
Hon lär väl vakna till liv snart har jag en känsla av , får hoppas hon vaknar på rätt sida nu
så det inte bara består att gnäll & tjut .

Älsk slutar tidigt idag , redan vid 17.00 så det är lite lyx för i vanliga fall jobbar han till 19 idag
så det sitter inte fel att han kommer hem så pass tidigt .
Sen blir det nog ut till C & I , sen ikväll ska jag plugga , inte lockande direkt men måste man så måste man .

Nu ska jag dricka lite kaffe & läsa bloggar tacka vet jag bloglovin ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?