Tröttare än tröttast.

Mammas fina tjej , gammal bild men iallfall.

Jag är tröttare än tröttast just nu kan jag lova er.
Johan & Carro åkte precis & Linn har kommit , nu väntar jag på att mannen
ska komma hem från macken sen blir det nog inte länge till vi är uppe.
Känner verkligen hur sängen kallar, känner mig lite små krasslig också ( jag med min tur )
Imorgon är det sovmorgon som gäller för min del, får se hur det blir med den saken eftersom
jag sover väldigt dåligt , vaknar sisådär var & varann timma & har svårt att somna om
så jag lär ju inte sova något längre imorgon men hoppas kan man ju !
Nej nu ska jag läsa lite bloggar & käka lite frukt innan ögonen faller ihop helt på mig haha.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?