Tur man är effektiv ibland.

Idag har jag hunnit med en hel del trots jag sovit som en kratta inatt för vår dotter hade något
konstigt för sig inatt, hon kom in till oss & la sig, sen var hon vaken säkert en timma , hon låg mest stilla men böka runt lite . Sen kom jag på vad det kunde vara & gick in i hennes rum & hämtade nappen , sen slocknade hon gott medan jag fick ligga ute på kanten för ungen tog upp hela min plats + mina kuddar haha.

Har iallfall städat hela hemmet, diskat, våttorkat & tagit mig en dusch & lagt Ängla har jag också gjort så nu sitter jag & njuter av att det luktar gott haha.
Ska väl sätta på lite kaffe & sätta mig på balkongen för detta vår väder måste man vara ute i !

Lite senare kommer syster hit, så blir det ut & leka i vanlig ordning.
Idag slutar mannen sent så det är mindre roligt men vi ska nog överleva.
Ikväll blir det plugg för hela slanten , ska skicka in sista uppgiften i religon , har fått VG - på det jag skickat in & slutprovet & det är inte fyskam med tanke på att jag har trott att jag skulle köra helt & hållet med tanke på mina förvirringar . Så jag är väldigt nöjd får jag väl säga ;)

Nej nu ska jag inte sitta här & skriva ....









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?