uppdatering kommer imorgon !

Idag blev lillen utskriven från sjukhuset efter ha varit där sedan i fredags kväll .
Skriver mer om det imorgon , njuter av att vara hemma igen med både man & barn på samma ställe ;)








Postat av: Caroline

Den är ifrån Lindex och har nyss kommit upp på nätet :)

Jag köpte den idag men måste byta storlek för jag provade den med en tunn tröja, och smart som jag är så tänkte jag inte på att den även ska passa med en tjockare tröja under också.. Det är ju en höstjacka förbövelen :D

599kr kostar den

2010-08-26 @ 12:08:25
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?