<3

I Torsdag hälsade jag, mamma & mina småsyskon på min storebror .
Det var ett helvete att köra i detta vädret & just då var jag tacksam att jag inte har körkort haha.
Folk är ju som muppar i trafiken & tja, olyckor hände & det tog fler timmar att köra eftersom
det inte var plogat :P

Men vi fick ett par timmar med Chris & det är guldvärt !
Vi pratade & drack the/kaffe & åt lite mat & så :)
Det är alltid lika jobbigt att gå ifrån honom efteråt men jag vet ju om
att vi ses snart igen <3









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?