Besiktningen . . .

Älsk åkte på besiktningen istället för mig , ångrar det lite nu för jag hade gärna
varit där & skällt upp den ena personen som var med för han hade tydligen väldiga
attityds problem & dömde ut hela lägenheten & inte nog med det försökte han få det till att det var
vi men den gamla fastighetsskötaren var också med så han kunde intyga på att
det var en bajs lägenhet innan vi flyttade in.
Han den nya dömde ut hela lägenheten så den ska totalrenoveras nu , nya golv,
målas om , lister ska fixas , nytt badrum mm .
Kunde dom inte gjort det när vi flyttade in , då såg den tio gånger värre ut  men sak samma
vi hade inte bott kvar där längre ändå :P
Jag har städat som en dåre där & till vilken nytta när dom ska riva upp allt ?
Känns lite surt & idioten som var med hade klampat in med skor också, tror han man flyttstädar
för det är roligt eller ?
Dom ska ju våga skicka en räkning på någonting så ska jag personligen trycka ner den i halsen på honom
för vi ska inte betala ett öre för den lägenheten för saker den gamla hyresgästen orsakat !

Tack & lov slipper vi det hyresbolaget i fortsättningen :D
Och bäst av allt vi slipper den hemska lägenheten , det har gett oss mer ångest än välmående
med tanke på skicket !








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Fy fan, finns så många idioter!!

2010-12-01 @ 12:15:30
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?