Dag 05 - Vad är kärlek ?

Det är jättesvårt att förklara vad kärlek är egentligen .
Jag har en sorts kärlek till mina barn , en till min man , mina vänner & min familj.

Kärleken till mina barn är obeskrivlig, jag älskar dom mest av allt & skulle offra mitt liv
för dom . Jag kommer alltid finnas vid deras sida & följa dom genom liv & jag gör allt för dom !
Det spelar ingen roll vad dom skulle kunna hitta på så hade jag älskar dom mindre,
den kärleken till dom kommer aldrig att ändras helt enkelt !
Kärleken till min fina make är även den otroligt svår att beskriva.
Jag älskar honom så enormt mycket & jag kan inte leva utan honom !
Han är min andra hälft & mannen i mitt liv & jag är så lycklig att jag träffade honom.
Allt kändes rätt direkt & jag visste att detta är äkta kärlek .
Om 18 dagar har vi varit gifta i 2 år , tänk vad tiden går fort & många år till ska det bli.
Han är en underbar man & världens bästa pappa <3








Postat av: Fnulan

jag kan heller inte beskriva ordet kärlek men jag vet vad det är när jag tittar på mina nära...

2010-12-02 @ 14:45:21
URL: http://fnulan.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?