Irriterande reklam , tänk på oss stackare som väntar på en ;)

Jag avskyr denna reklamen just nu  . . .
För roligt nog ligger just en tassimo inpackad i vår garderob , en av julklapparna från mina föräldrar.
Vill ju använda den NU men det är inte många dagar kvar nu haha :D
Varje gång man ser reklamen så påminns man om att man har den liggandes &
inte får öppna den ännu .








Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

ahaaa men då förstår jag. Hur mår ni då? Sorry att jag inte hinner med att svara på kommentarerna så mycket som det går.

2010-12-06 @ 11:40:18
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: carolin

jo det gör väl det hehe :) för om tjej ska ha högre stämmer det inte då båda theo &pojken i magen har/hade höga så ;p

2010-12-08 @ 17:48:27
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?