Sjukstugan återigen ...

Här hemma är båda barnen sjuka ännu en gång .
Det hinner bara gå en vecka mellan känns det som innan det är sjukdomar igen !!
Ängla har varit dålig sedan förra lördagen & har haft feber till & från ,
hostar som en tok så hon vaknar & håller på att kräkas.
Köpt hostmedicin och det lindrar lite men fortsätter det ringer vi nog till vc för hennes Airomir
är gammal så tja , men än så länge går det hyfsat bra.
Men det hostas och snorar x 2  + lite feber till & från här hemma på dom båda ...


Det är det jobbigaste , att dom smittar varann haha , sen är jag ju som en svamp &
drar på mig allt som kan tänkas smittas typ :P

Jag har inte riktigt funnit tid eller ro till att blogga på sista tiden & förmodligen blir det en något
litet uppehåll tills lusten faller in .
Imorgon ska jag försöka få lite eld i baken & börja ta tag i mina kostvanor.
Har varit latare än latast & tryckt lite allt möjligt & det går man inte ner av.
Så nu ska jag sluta stampa på samma ställe & försöka återigen med något helt nytt ;)


Annars flyter det på här hemma, Ängla babblar på & kan allt själv i vanlig ordning,
lillen har börjat sitta lite själv och älskar att rulla runt & kasta dreggel genom att blåsa & ha sig med munnen.
Han är så med hela tiden & det börjar bli jätteroligt enligt Ängla också .
För nu kan hon ju faktiskt leka med sin lillebror & vi har börjat med smakisar lite smått igen & det funkar bättre
nu & Ängla hjälper gärna till att mata lite försiktigt :)



Nu ska jag strax inta sängen tänkte jag för imorgon ska jag försöka fixa & dona lite
här hemma .












Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Skriv när du har tid och ork :) har man två små sjuklingar så är det inte så lätt :)



Krya på er sötnosar!

2010-12-13 @ 11:48:18
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?