Trotsmonstrets återkomst !

SHIT säger jag bara, idag slog nog Ängla sitt rekord i att vara trotsig åtminstone ute bland folk .
Inne på Maxi så passade hon på att sticka medan jag stod med vagnen med Kelian i & en liten kundvagn som Ängla hade gått med ( Älsk var på jakt efter Kelian strumpa & socka haha ).
Jag stod nästan precis vid kassan & ungen var snabb som en vessla & sprang men jag hann fånga henne precis innan hon kom utanför själva kassan .
Sen fick hon utbrott för hon ska minsann gå själv, hon kan allt själv mm .
Men lyckades avleda henne med att glo på en stor tomte haha.
Just i sådana ögonblick vill man sjunka genom jorden för folk glor ju automatiskt !

Varit hos läkaren med Kelian också  , så han fick bricanyl så får vi hoppas han blir bättre.
Varit på Väla & Familia med och det var väl rätt lagom med folk trots allt .
Köpte 2 skjortor till lilleman & ett par öronhängen till mig .
Ska köpa dom sista julklapparna också men vet ju inte vad vi ska hitta på riktigt ;)
Så får väl åka i veckan igen .








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Hahaha Ängla då!

2010-12-20 @ 19:32:33
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN!

Okej, då raderar jag dig för denna gång :)

HOppas du kryar på dig nu vid juletid osv =)

2010-12-22 @ 09:22:13
URL: http://junigirl.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?