Fredagskväll

Idag har vi inte varit hemma så mycket.
Vi åkte hem till C & I hälsade på & fick träffa på deras alldeles nykläckta tös som blev 1 vecka idag.
Självklart tyckte man hon var sååå liten & undrade om Ängla verkligen varit så pyttig.
Sockersöt var hon kan jag lova :)
Blev lite kaffe & tjöt sen blev det en runda ner till Malmö Arena , sen hem igen.
Påvägen hem blev det inom affären för att handla lite till ikväll & andra nödvändigheter så
vi var hemma runt 19 tiden, blev ett bad tillsammans med Ängla & nu sover hon gott.

Ikväll ska vi bara glo på dumburken & käka lite chips & dippa om jag inte hinner kräka ur mig inälvorna först för det är just så det känns förtillfället. Tabletterna fungerar inte fullt lika bra längre tyvärr
men det hade jag nästan räknat med.

Imorgon tänkte jag ge mig på berget av tvätt & vika allt så det försvinner men orken tryter såklart.
Annars får vi se vad dagen bjuder på , ev leka med systeryster :)

Nej nu ska jag kika vidare , kanske blir något inlägg till lite senare ...








Postat av: Veronica

Hehe, ja du har ju faktiskt mage och inte sååå långt gången. Du kommer bli stoooor :P



Haha säg inte sådär ang SF-måttet. Jag som var så glad att vi hade en liten bebis i magen ;)

2010-02-13 @ 10:54:39
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?