Hej , det är jag som är hjärndöd !

Jo , just nu känns det som jag saknar noll hjärna pga illamående & stress.
Igår gick jag häll tillbaka kaffebönorna 4 gånger innan jag faktiskt kom ihåg hur många jag hällt i .
Fixade en mail till min syster, två sekunder efter hade jag glömt vad det var jag registrerade.
Jag klarar inte av att fylla i en simpel jävla blankett till försäkringskassan knappt.
Min hjärna är totalt nersläckt & död , omöjlig att få att fungera.
Tröttheten så påfrestande & jag känner mig så oduglig & värdelös för jag inte orkar så mycket.
Vissa dagar är det lite bättre medan andra är som en dimma ungefär.

Imorgon ska jag till läkaren & risken finns att jag inte blir sjukskriven på heltid just bara för man ska prova & se om man kan arbeta/studera på halvtid , men i mitt fall är det ett dött lopp det skulle inte fungera.
Har provat att slå upp skolböckerna eftersom jag har alla uppgifter på datorn , men tja jag läser samma rad 20 gånger & kan inte komma ihåg vad jag läst ungefär.

Vi får se hur det går imorgon & vad hon tycker, förhoppningsvis fortsätter sjukskrivningen som tidigare
om inte får vi se hur illa det blir helt enkelt !

Just nu är jag världens största pessimist helt enkelt & det får ni stå ut med annars leta er vidare i
bloggträsket !









Postat av: Sara med familj

hoppas det vänder!!

2010-02-15 @ 22:11:44
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?