Lördag.

Ni får ursäkta det lilla som skrivs här just nu , men jag är inte i en riktig bloggtorka känns det som
men har fullt upp i huvudet med annat & försöker piggna till lite i huvudet & kroppen utan framgång.
Foglossningen är sinnessjuk just nu , jag har så ont att jag bara vill lipa & jag är inte den som reagerar på lite smärta i vanliga fall men detta gör ONT . Tröttheten gör inte saken bättre , illamåendet gör det inte bättre.
Shit , jag bara klagar men just nu tycker jag verkligen det är pest & pina att vara gravid.
Tack & lov får världens finaste utav det , ett barn som det räcker med en blick på så är allt detta glömt.
För annars kan jag säga er att hade jag inte glömt så fort hade det inte blivit fler kids efter Ängla haha.

Idag har vi inte gjort allt för mycket , Ängla & Linns kusin har sovit här inatt ( & såklart Ä & L haha )
så det har varit lek & stoj här sen vid 3 tiden åkte vi in till svågern & så blev det tacos & lite tjöt.
Medan älsk, Ängla & D var iväg & handlade tittade vi på "Prinsessan & grodan" .

Nu nattar älsk lilltjejen & så är det såklart melodifestivalen på tv , egentligen är det jävligt tråkigt men det är väl lite av ett måste att titta på det varje år ? För bidragen är rätt pinsamma oftast kan jag tycka .

Kanske dyker upp något mer från mig lite senare, men lovar inget ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?