Måla om ..

Idag ska köket få sig en skönhetsförvanligt , vi ska måla om men minns inte vilket färg vi har valt men har för mig det är något åt det gråa hållet & det lär bli bra :)
Rätt sjukt att vi flyttade hit i Oktober & har fortfarande kök & vårt sovrum som ska målas
men vi har ju tusen andra saker att stå i så det får tas när tiden räcker till.
Jag funderar på att möblera om i sovrummet & fixa därinne , tänkte passa på redan nu medan Snoris sover.








Postat av: Veronica

Skojja med dig, du kommer bli så fin så. Finns ju inget finare än en gravid kvinna! (enligt mig iaf)



Känner du bebisen än?

Här är det full fart i magen :) underbart!



visste ni vad det skulle bli? Minns inte riktigt.. men har för mig du sa en kille va?



Härligt att du inte gått upp ngt än :)

Själv stog det på +10,4 imorse.. hua..

2010-02-13 @ 15:46:18
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?