Nu är det dags att uppdatera lite?

Idag fick jag sova till halv 11 ungefär , jag blir riktigt bortskämd av min man nu när han är hemma
men det är jag så tacksam för ! Inatt när vi skulle lägga oss fick jag världens jävla kräkattack &
det slutade med att jag kräkte blod så jag misstänkter påbörjat magsår även denna gången.
(Hade det när jag väntade Ängla). Har ont som tusan så det är väl bara & börja med tabletterna mot magkatarren igen.

Annars har det varit en lugn dag, svärmor kom förbi när jag vaknat så käkade vi lite frukost & så.
Sen har jag passat på att sova ett par timmar när Ängla sov som vanligt haha ;)
Nu på kvällen blev det bad för oss alla tre & det är inte helt fel.

Enda tråkiga idag är att min mormor blivit inlagd på sjukhus för sitt blodtryck som var skyhögt !
Orolig blir man såklart & så får man inte hälsa på för patienterna får bara ha 1 besökare per dag pga
vinterkräksjukan & mamma hade redan varit där så jag får se om hon har något telefon inkopplad
& ringa henne imorgon istället.

Nu är älsk iväg & lånar en film hos sväris , sen blir det titta på Wallander & käka lite glass haha.
Lillan sover sedan kl. 20 så här är stilla , bara lillebror som kickar loss haha.
Förresten igår kunde Älsk känna honom för första gången & han blev jätteglad,
inte bara en gång utan flera :)

 










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?