Rastlös hej & hå

Har en riktigt BRA dag, bästa dagen på hela denna graviditeten faktiskt.
Mår rätt ok & energin är på topp , inte helt fel :)
Illamåendet är under kontroll & jag har städat & haft mig en massa,
Ängla somnade strax efter 10 & sover än & snart ska Linn iväg & sen trillar syster in på kaffe.
Älsk kommer hem först i kväll så han får man sakna hela dagen haha.
JAHA , vad ska man NU göra när man sprudlar av energi , har ju inget att städa , maten till Ängla är lagad, all disk är borta . Shit , det kryper i kroppen på mig nu haha.
I love it !








Postat av: Mimi

Hej gumman, det är en alex som kommenterat min vän jennifers blogg och hon undrar om de va du.. bara du inte tar illa upp eller något nu, jag bara undrar ;) vi skulle fråga alla alex vi kände ;) men jag sa att du alltid skrev aleex ;)

2010-02-23 @ 23:55:16
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack för tipset! Jag får helt enkelt kila iväg till apoteket och kika :)

2010-02-24 @ 10:00:05
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?