Så var Lördagen förbi.

Idag har vi gjort lite av varje, ännu en runda på Familia , jag köpte en tunika till fast en strl mindre
men jag var smart & klippte alla lappar  på den jag köpte igår så jag har den att växa i haha.
Sen blev det att köpa födelsedagspresent till Älsk´s lillebror som fyller 11 år imorgon
men vi var hos svärfar & hans sambo för kalas för honom redan idag.
Åt gott & så , sen en snabb kopp kaffe sen hemåt för Ängla var övertrött till max
& var inte nöjd med något alls tillslut haha.

Inom apoteket för att hämta ut lite medicin & idag kom jag ihåg att köpa tuggisar mot halsbränna !
Så nu slipper jag plågas på kvällarna förhoppningsvis :)

Imorgon ska älsk iväg hela dagen så vi tjejer får roa oss på egen hand & vid middagstid ska Linn iväg en stund & kommer igen imorgon kväll. Får se vad jag & Ängla hittar på .
Lär bli en hel del sova om tillfälle ges för jag är ju inte piggast i världen direkt .
Sen hoppas vi vädret tillåter lite lek & stoj utomhus också .

Från ginatricot










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?