Smulpaj :)

Ängla somnade som en klubbad säl i min famn strax innan 20 när hon fick sin snuttefilt,
hon var helt slut stackarn. Men fick i henne lite filmjölk med lite lite socker som jag fick rådet att ge innan hon
slocknade iallfall så hon somnade inte på helt tom mage iallfall .

Nu har vi precis ätit äppelsmulpaj & gott var det såklart men efteråt blir man lagom illamående,
min aptit börjar komma tillbaka & jag klarar av att äta normalt de flesta dagarna & det är skönt som tusan !

Lär bli en tidigt kväll idag känner jag, är trött som tusan !
Kanske se en film innan läggdags ?













BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?