Svar till MAC

Jadu vännen , din kommentar är rent av pinsam & att inte ens lämna en mailadress är väl desto värre?
Jag & uppenbarligen FLER har haft och har problem med NTI , bara för DU har haft det problemfritt innebär inte att alla har haft samma erfarenhet .
Jag har bara haft problem med dom trots jag ringt, mailat & skickat intyg .
Är det ditt problem om jag tycker illa om dom eller är du bara en arg anställd därifrån som inte klarar av lite kritik ?
PINSAMT är rätta ordet för sådana personer som dig !

Puss puss !

Konstigt att man tycker folk uppifrån dalarna verkar hel skumma eller haha.
Inget illa menat man ska inte dra alla över en kam .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?