Trött & jävlig är man som vanligt.

Idag har vi varit på Familia, blev nya skor till älsk & jag köpte mig en tunnika, leggings & en tröja .
Börjar bli dags att handla lite nytt eftersom magen växer på & det mesta är obehagligt att ha på sig haha.
Efteråt blev det lite små handling på Maxi sen hämtade vi Linn, hem en snabbis & sen iväg igen
för vi skulle äta middag hemma hos älsk´s mormor.
Var jättetrevligt !

Nu är jag helt slut , jag har varit igång hela dagen & det är inte ofta jag pallar det längre
& med den nya dosen på medicinen så blir det inte lättare , är helt slut konstant pga dom.
Läkarbesöken häromdagen gick ok, kände mig något överkörd & min läkare behöver uppdateras lite
för hon verkar köra på det old news , att hyperemesis är psykiskt eller iallfall illamåendet
precis som man går varenda sekund & tänker , shit så illamående jag är mm .
Men blev iallfall sjukskriven heltid tom 1 mars sen blir det halvtid & se hur det går.
Hade inga ketoner i urinen iallfall & det är positivt & nu är jag tillbaka på samma vikt som när jag blev gravid.
Höjde dosen på en av tabletterna så nu ska jag ta upp till 8 st sådana om dagen ( minst 4 st ) + 3 av den andra om dagen. Så det blir minst 7 tabletter jag ska trycka i mig om dagen , vilket inte är det roligaste
eftersom jag blir kräkfärdig av att ta tabletter överhuvudtaget om det så handlar om en alvedon eller dessa.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, Ängla ska strax sova & sen blir det kolla på Let´s dance &
sen lär jag somna tidigt ikväll kan jag säga, har inte sovit alls nu under dagen som jag brukar i vanliga fall ;)
Så jag är minst sagt trött & jävlig just nu men det är smällar man får ta.

Usch , känns som jag bara klagar i bloggen nuförtiden men jag ska ju kunna skriva av mig allt som faller in
& just nu är jag inte världens mest positiva människa så det är ju inte så konstigt om det blir negativt här.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?