BM besök & lite tjöt.

Idag så var vi hos BM , fick lyssna på pyret & hon hittade hjärtljuden direkt
& det slog tydligt & fint med 157 slag/min :)
Var helt underbart att få höra bebisen kan jag lova.
Hon ringde även till läkaren så sjukskrivningen förlängs & nya recept på tabletter kommer in i morgon.
När vi kom hem somnade Ängla & vi tittade på film & jag sov en stund,
sen blev det käka & vid halv 4 åkte älsk till jobbet, idag jobbar han till 01.00 eftersom han
var med hos BM så fick han jobba kvällsskiftet tråkigt nog.
Avskyr & sitta själv på kvällen & speciellt att behöva lägga mig utan min man bredvid mig.
Syster har också varit här en sväng under kvällen & så har jag tvättat.
Ängla har ropat efter pappa i vanlig ordning, mer pappasjuk unge får man nog leta efter haha.
Vid halv 8 tiden fick hon sitt bad i vanlig ordning & sen blev det flaska & sova , gick utan protester
& det var skönt, hade förväntat mig en fight eftersom det i vanliga fall är Älsk som sköter bad & nattning men hon somnade gott trots att grannarna började borra i betongväggar, spika & borra lite till.
Just nu sitter jag & glor på tv , datorn & kränger lite chips med dippa .
Lär bli tidigt i säng idag eftersom jag är helt slut som vanligt.
Men ni fick en liten uppdatering iallfall :D








Postat av: Sara med familj

Om du tittar på sidan om min blogg så finns det olika inlägg, jag har en länk där på "Lurvas säng" om vilken färg det är. Finns på Clas ohlson

2010-01-12 @ 09:32:28
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Drömde att du fick en son :)

2010-01-13 @ 09:41:30
URL: http://mamalicious.org

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?